Kultowa przyczepa Bulldog On Tour w polskich miastach!

Kultowa przyczepa, najlepsi barberzy w Polsce, tysiące odwiedzających w każdej lokalizacji i konkurs na najbardziej spektakularną męską metamorfozę. Marka Bulldog (Edgewell Personal Care) wystartowała z serią eventów pod hasłem „Bulldog On Tour”. Za koncept kreatywny oraz realizację eventów odpowiadała agencja Hackett Hamilton.

 

Bulldog Skincare For Men to wielokrotnie nagradzana brytyjska marka kosmetyków do pielęgnacji skóry, która od niedawna dostępna jest także w Polsce (w sieci Rossmann). Wszystkie produkty tej marki zostały stworzone specjalnie do pielęgnacji skóry męskiej, aby prosto i efektywnie zająć się specyficzną problematyką. Kosmetyki nie zawierają sztucznych barwników, składników pochodzenia zwierzęcego, a co najważniejsze nie są testowane na zwierzętach. 

 

Inauguracja roadshow marki odbyła się 19 sierpnia w Gdańsku,  i tak jak w pozostałych miastach (Łódź, Wrocław, Warszawa) impreza skierowana była do grona męskich konsumentów. Główną atrakcją każdego wydarzenia była specjalna strefa ekspozycyjna marki z kultową amerykańską przyczepą Airstream z 1969 roku. Wnętrze przyczepy zamienione zostało w mobilny salon barberski w którym na gości czekali najlepsi barberzy z całej Polski (m.in. z salonu Barberian Academy, należącego do Adama Nergala).

W kultowej przyczepie profesjonalni barberzy zadbali o fryzury i brody wszystkich odwiedzających mężczyzn. Eventowe metamorfozy cieszyły się ogromnym zainteresowaniem. Wśród gości nie zabrakło znanych blogerów i influencerów. Dodatkowo organizatorzy przewidzieli prezenty w postaci markowych produktów. Klimatu całości wydarzenia dopełniała dobra muzyka i chillowa atmosfera. Celem cyklicznych wydarzeń było zapoznanie konsumentów z nową marką oraz dostarczenie im wyjątkowych przeżyć.